lørdag, maj 20, 2006

ØV ØV ØV!

Hvorfor er min far sådan en dramaking? Den trang til cigaretter jeg skrev om før er blevet erstattet med en lyst til at råbe alt hvad jeg overhovedet kan! Bunder nok i at jeg fik lov til at ryge en cigarette af min far's kæreste, i hendes hjem vel og mærke, hvor jeg på nuværende tidspunkt befinder mig (stadig med melodigrand prix i baggrunden).. Det kunne min far så åbenbart overhovedet ikke kapere og stormer mere eller mindre ud af døren, med ordene: "det er i orden at du vil ødelægge dit liv med at ryge, men du skal ikke ødelægge mit!" Han deler åbenbart ikke min teori om at når man er udsat for passiv rygning, så kan man lige så godt selv ryge... Håber ikke at jeg ødelagde hans liv.
Gad vide om jeg også en gang vil storme ud af døren som en anden dramaking/teenager, når/hvis, mine (forholdsvis) voksne børntænder en cigarette eller gør noget andet jeg ikke kan lide?! Åhh - det håber jeg ikke..

Det tredje øv går hermed til min blære.. Hvorfor har jeg fået blærebetændelse og hvorfor skal jeg drikke så meget tranebærsaft i troen om at alt når skal blive fantastisk igen? Måske satser jeg på at tranebærene og vandet holder en lille fest i min blære og alt bliver fedt igen eller såå skulle jeg bare lade mig skille.. Hvad skal man egentlig med en blære?!

Ingen kommentarer: