onsdag, maj 24, 2006

Normaderm.

-for uønskede buler i huden. Jeg smørrer og smørrer. De forsvinder lige så langsomt. og det skal de. jeg skal cykle hjem nu her i mørket. hjem til en hormonel hule med nyankommen far. skal derudover møde klokken 9.00 i morgen tidlig. øv. træt. burde cykle nu. klokken er 23.26 nul dut og min cykel kalder. der var en gang en fyr. han troede han kunne score alle. det kunne han ikke. hvorfor tror nogle fyre det? voksneanders vil score piger på 17. det synes jeg er sjovt. min ekskæreste er kærester med en af sine kammeraters lillesøster på 17. det er frisk. min veninde har haft en trekant med to fyre på 17. er det den nye mode? High fashion? Skal jeg i virkeligheden gå efter dem på 17 for at være sej? Højtaljede bukser? - nej, 17år er moden. har tænkt med veninde om hvorvidt folk i vores vennekreds vil have silikonebryster. umiddelbart kan jeg ikke lige komme på nogen. hormonel roommate's bryster ligner efterhånden to håndfulde silikone - kæmpe og utrolig faste. gad vide om mælken er fast indtil barnet bliver spyttet ud? næppe. jeg har aldrig rørt ved silikonebryster før. tror jeg. måske en gang i byen. men ville jeg så ikke kunne huske det monstro?
for pokker og dælan. nu skal det her stoppe. bliver virkelig nød til at cykle hjem. jeg voldboller venindes computer. kan bare ikke få nok. stop. nu.

Ingen kommentarer: