tirsdag, maj 30, 2006

Gamle Cerut!

Åhh, min ryg gør så ondt, så ondt - det kan næppe være sundt..
Jeg skal nok ha' skyllet ører - for jeg kan næsten ikke høre..
Derud over er jeg halvblind som en muldvarp under jord og føler mig så oppustet og stor.
Hvad skal der blive af mig gamle cerut - tror bare jeg slipper en prut!
Arbejd' arbejd' - hvornår fandt man ud af at arbejde skulle være hårdt og man skulle i seng når man kom hjem, fordi man var så træt? Tegn på svaghed - det må det simpelthen være, tror ikke jeg kommer med i rumskibet med mennesker der bliver evakueret, når jorden går under den 6 juni. Er næppe den hurtigste knallert på molen og hvad skal de bruge en cerut til, når man kan får videnskabsmænd, kunstnere og alle de andre? Ikke en fløjtende fis... Men sådan må det jo bare være.. Hvis jeg er heldig, så kan det være jorden ikke går under den 6 juni alligevel, men så heldig har man nok ikke lov til at være... Godnat!

Ingen kommentarer: