tirsdag, maj 30, 2006

GakkelakTine med højtlydt grineevne...

Jeg griner højt og uhæmmet, når folk mindst venter det, slår jeg en latter op uden lige! Folk kigger skeptisk og spørgende på mig. Jeg undrer mig. Klokken er 23.11 og det er utrolig meget over min sengetid og dog kan jeg simpelthen ikke løsrive mig fra computer på internetcafé - nyder jeg at latteliggøre mig selv over for drenge der spiller Warcraft(?), fordi jeg disse udbrud af grin spinger ud af min mund? Svaret er: JA! det gør jeg faktisk.... Ville ønske jeg var hurtig nok på fingerene til at skrive et samtale digt hernede.. Det er sjovt at lytte til folk.drengene. meget. jeg er træt. gå tine gå gakkelaktine. Jeg har fortalt historier i dag om den sidste gang jeg opførte mig mere gakkelak end normalt... Hvorfor monstro jeg er sådan et mistroisk menneske? Hvis en uskyldig mand siger: "Nej, her bor ikke nogen der hedder mette" hvorfor siger jeg så ikke bare, "Okay, nå men så undskyld forstyrrelsen"? Hvorfor råber jeg "Mette" 140 gange ind i lejligheden, skuler til ham og påstår at han da må tage pis på mig? Jeg ved mette bor der! Og gakkelaktine ved altså bedst!!!! Hvorfor kan jeg ikke være cool når fyr-jeg-helst-vil-undgå er hvor han ikke skulle være, men hvor sandsynligheden for at han befinder sig er rimlig stor, endelig er og hvorfor vinker jeg, ved den gode gud, fuldstændig motorikløst når jeg tror han skal gå, "for det skal jo ikke virke akavet"? Og hvorfor går han så ikke? Og hvorfor vælter jeg direkte ind i Søren sko efter at ha mødt fyr-jeg-helst-vil-undgå's kusine efter at ha' fortalt fyr-jeg-helst-vil-undgå at skomåtten ikke ville være det værste sted at sove, hvis det endelig var. Og hvorfor fanden skal jeg prøver at være venlig ved veninde's kæreste's roommate, der er lettere promiskiøs og egentlig nok bare trænger til lidt love, ved at spørge med yders pædagogisk stemme " vil du ikke hen til os at sidde" aka "du-ser-så-ensom-og-trist-ud-og-mette-siger-du-ikke-har-nogen-venner-så-nu-vil-jeg-prøve-
at-være-mindre-gakkelak-og-hjerneløs-og-spørge-dig-om-du-vil-hænge-ud-med-os-uden-at-
du-har-den-fjerneste-idé-om-hvem-jeg-er." hvorefter der bliver svaret "jeg venter på en ven, men tak" aka "hvad fanden regner du med, gakkelaktøs-jeg-ikke-har-fjerneste-idé-om-hvem-er-dergørynkeligtforøsgpåatværevenlig" Gakkelaktine has left the building!

Ingen kommentarer: