søndag, maj 21, 2006

Rapper's delight!

Sådan cirka tæt på at være en af de længste sange ever..
Jeg er ude i et forfærdeligt misbrug af tanker.. Min hoved er fuldstændig kvæstet af tanker ad libitum og jeg tror ikke jeg kan holde til at tænke. Toget var forsinket. typisk. en mand var sprunget ud foran toget. typisk.
Jeg vil så gerne forstå mennesket. forstå begær mellem mennesker. det der kan gøre mennesker aller mest vanvittige. her tænker jeg på begær. kærlighed. sex. hvor vil jeg gerne vide hvad disse gør ved mennesket. og det er nu blevet et projet mere eller mindre. jeg vil undersøge. hysteri i 1800-tallet. begær på den måde. spændende. jeg vil vide.
går i gang med det samme. er sex kvindens måde at manipulere på? er arrogance mændenes? hvorfor falder kvinder for mænd med et ego uden lige? kan kvinder i bund og grund godt lide at blive underkuet? hjælp! jeg vil vide. læse. men er bange for mine tanker.

Ingen kommentarer: