onsdag, maj 17, 2006

JellyBellyBeans.

Jeg er blevet forelsket! En helt fantastisk ting er blevet præsenteret for mig.. Jelly beans - alle mulige farver, egenskaber, smagsvarianter og ikke mindst glæde bliver united i en lille bean.. Associationer kan forekomme og lede tankerne hen på Harry Potter, men i stedet for bræksmag dukker der bery cherry, toasted marshmellows og pirrer sanserne.. Kan man få et bedre forhold? Jeg er forelsket! Try these fun NEW and CLASSIC jelly belly recipes. Berry Smoothie: 2 x strawberry daiquiri + 1 x Blueberry = Berry smoothie! Det er det man kan og fantastisk er det... Jeg er forelsket! Hvad skal man bruge en hjerne til når man kan erstatte den med Jelly beans? i alle mulige farver? Jeg vil slutte af med at citere Steffen brandt: "....Nærmest lykkelig...."

Ingen kommentarer: