lørdag, december 16, 2006

Tre fulderikker indtil videre...

Det er tidlig morgen her i emmerys bageri, der har været 6 kunder indtil videre, halvdelen berusede mennesker så at sige, én der ville låne en lighter, en anden der sendte kysmund til mig og én der syntes jeg var sej og spurtge om vi havde shawarma........ jeg er ret stolt af mig selv, nåede at vågne, vaske op, redde send og gå i bad på 40 minutter og så hen i butikken.. *klapper mig selv på skulderen*¨
Familien "vil-så-gerne-men-er-det-næppe" danmark kommer i dag, eller det vil siger min mor og min søster.. Jeg glæder mig! Især fordi jeg har fået sat min (mette's)reol op og nu er der ikke noget med at grave i kasser og værelse er bare meget mere hyggeligt.. og det er dejligt og så bliver jeg glad i låget.
Jeg var helt crazy med hormonerne i går, kunne slet ikke styre hvad der lignede mit humør.. Kortspil der skulle læres var meget svært for min nerver og stakkels Idabida (ej, hun er altså også strid med at jeg er for langsom m.v.) fik en lille omgang galde, senere opå aftenen blev galden erstattet med hysterisk glæde på grænsen til det psykotiske, da jeg skulle se "The spy who loved me" og til sidst generel udmattelse pga vilde humørsvingninger hele dagen... Uhhh... Ikke til at styre med det der humør.. Håber jeg kan styre det i dag og i morgen, når mummi (ja, det kalder jeg altså min mor og sådan er det bare) og sofie er her..
Åhh, gud fri mig vel, den hæslige receptionist kom lige ind blærede sig med at de havde fået tusind kroner i drikkepenge af nogle americanere der havde været her... Dejligt, men skal du står her i fyrre år og blabre om noget mine ører er fuldstændig ligeglade med?

Jeg skal på kummen.. kan godt holde mig et kvarter...

2 kommentarer:

Fez sagde ...

Jeg er ked af at sige det, men det er efterhånden officielt - du er gravid!

Overdrevet tissetrang + humørsvingninger... ja der kan vist ikke være tvivl om sagen.

TiN yArDbIrD sagde ...

jeg tror det næppe - er lige overstået en omgang blødninger (Som jeg dog kan sige det...)