onsdag, december 06, 2006

Så er det jeg tænker......

.... er det meget dårlig arbejdsmoral at skrive blog, men man er på arbejde, selvom det er strengt forbudt at gå på internettet? Åhh, men der er bare ingenting at lave og jeg sveder og skal meget på toilettet, og er bare helt alene mellem brød, kager og fremmede specialiteter.. Jeg sender mere eller mindre de kunder der tilgengæld så endelig kommer ind i butikken med 15 minutters mellemrum et evillook, for jeg er jo lige i gang med noget andet og noget meget vigtigere.. Hmm....
Tom Mcrae spiller hjertensmertende i baggrunden og jeg har smeltet en masse smør.. Ja, startede jo egentlig ud med at glemme smøret(der er komplet umuligt at smøre hvis man har glemt det i køleren), så jeg tænkte at jeg da bare kunne stille det oven på aspressomaskinen, så det ikke var så hårdt, men så glemte jeg det, som jeg nu glemmer ting, da jeg er gået i gang med yderst fremragende historie (hvis jeg selv skulle sige det) om King Nif fra the Nificulcity og den gyldne guitar, så det endte jo med at jeg stod med en kop smeltet smør, der nu febrilsk prøver at størkne i køleren og garanteret ender med at se harsk ud.. Åhh altså..

Jeg er egentlig ret snakkesalig når det kommer til kunderne, måske endda lidt for snakkesalig nogle gange, med grænse til det psykotiske... Kunne faktisk godt forestille mig at jeg var hende med bride of chuky ekspedienten! Skræmmende, men alligevel nuttet? eller.... næppe... i går tog jeg mig selv i at fortælle vildt fremmed mand at jeg flyttede til engaland og at jeg ikke ville flyttet sammen med kæresten med det samme pga det og det og bla bla bla bla... Mon ikke han er pisse ligeglad? Og for lige at tale om pisse så 1. skal jeg virkelig virkelig på toilettet. 2. Bander jeg efterhånden lidt for meget og det skal jeg altså stoppe med.

I går kom Lars H.U.G ind i butikken og skulle ha' en tea to go og det var dajeeling the og han skulle ha' masse af mælk i og gav mig 6.50 i drikkepenge og sagde at jeg skulle ha' en velsignet dag... Han var sød!

nu må jeg hellere stoppe med at synde.. Telefonen ringede fra valby og jeg fik noia - de kan nemlig se når man er på internettet... Jeg ønsker mig en computer!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tror jeg har samme sygdom.
Skal vi nuppe en lur sammen på sofaen?