fredag, december 08, 2006

Om spaltede ender og madlavning..

Jeg trænger til en omgang hårklipning, mine spidser er simpelthen ulovligt spaltede, men at forkæle mig selv med en klippelse er out of the question, det er julegavetid... Hvilket egentlig minder mig om at jeg slet ikke har købt en eneste julegave.. Har droppet at købe til min mor og min søster, for de skal ud at rejse og så kan de vente til januarsalg, for sådan er reglerne når man rejser i julen..
Jeg spurgte ida om hun kunne lave mad og nu er det blevet omformuleret til at jeg har sagt at hun ikke kan lave mad og det gjorde jeg altså ikke, det var bare et spørgsmål, "kan du lave mad?" "Det er jeg glad for at høre, da du er ved at lave mad til os nu og så vidt jeg husker startede jeg denne blog med at skrive at jeg havde det helt dårligt efter jeg havde spist hendes mad..." Jeg må hellere gå i køkkenet til hende igen.. det er vist nok det pæneste at gøre, så det gør jeg...

Ingen kommentarer: