mandag, december 18, 2006

Tine - nu Ipod indehaver!

Sort og flot er den og jeg elsker den! Men mere vil ha' mere og jeg vil så frygtelig gerne ha' en bærbar computer også, mest af alt fordi jeg så kan putte noget musik på min smukke smukke Ipod, som jeg elsker og holder af, på trods af jeg endnu ikke har prøvet den..

Jeg er selvfølgelig på arbejde og min kedsomhed er grænseløs.. Har stået alene siden klokken et og jeg tror jeg vil pakke nogle æbler i poser - shit hvor sindsoprivende!

Ham med trompeten fra blue foundation var lige inde og købe en kop kaffe og jeg synes altså bare han er sååååå sød, lidt ligesom med Martin B, han er også såååååå sød! Og jeg er sååååå 14 ligenu! Måske jeg skulle ha' hvinet lidt da han kom ind... Har ihvert tilfælde bestemt mig for at min sidste arbejdsdag inden jul, hvis martin b kommer ind, så vil jeg spænde hen og kramme ham alt hvad jeg kan, når han står under miseltenen og sige at jeg synes han er sååååå sød!

Jeg er sulten!

Ingen kommentarer: