lørdag, september 09, 2006

Syg og dårlig!

Jeg er syg og dårlig og ekstremt boligsøgende. Vil så gerne blive boende hvor jeg bor, men what to do? Gravid roomate har patent på lejlighed - øv! udover det har jeg feber og halsbetændelse og det er absolut ikke spor skæh skulle jeg hilse at sige. Tog hjem fra arbejde i går, til læge og i seng kl. 14.00og har sovet lige siden - cirka og omtrent 19 timer. jeg er stadig træt og har det meget meget varmt. tilgengæld var jeg til the strolling bones aka the rolling stones koncert sidste weekend (deres skyld jeg er syg nu?). Englænder var med og mødte hele den pukkelryggede. skræmmene... Var ude at spise ved far2 lørdag aften hvor polsk kone starter ud med at sige med blandet dansk/polsk engelsk at vi altså skulle gå inden ti... Øhh.. okay... Englænder og jeg kørte klokken 21.55 - tilgengæld tog vi ud for at bowle, en bane jeg havde bestilt da polsk kone fik grineflip og jeg gik på toilet, bestilte bowlingbane og nussede hund, kom tilbage og hun var stadig i gang.. hun skræmmer mig. Far2 hyggede sig helt vildt med englænder, far1 var i et underligt humør, tilgebgæld var hans kunstnerkæreste sød som altid og spurgte da også til polskkone's 10 minutter langegrineflip. Det er hårdt for mig at skrive på computer så syg er jeg. tror jeg smutter hen og køber en cd, dvd og tager hjem i seng.. måske lige et smut på biblo. puhh - jeg er syg. Søndag tog mor, on/off kæreste, englænder og jeg til horsens.. Bussen gik klokken 13, koncert startede klokken 21.00 - at jeg begriber hvorfor vi skulle rende rundt i horsens i 7 timer inden - trafik var moders svar. Rigtig lækker knocert. nu orker jeg ikke at skrive mere - min hjerne er ved at sprænge og det ville ikke være et kænt syn, jeg koger og koger. nu går jeg.

Ingen kommentarer: