mandag, september 25, 2006

Fridag, minuspenge og solskin...

Det er dejligt at have en fridag, jeg trængte gevaldigt til det, vågnede dog alligedel kl. 4.30 da vækkeur ringede og blev meget meget forvirret, men lagde mig hurtigt i seng igen.. følte at jeg skulle gøre noget her på min fridag, men har gjort absolut intet, klokken er nu 15.32, eller lille hvid løgn - har vasket tøj og ringet til banken + stirret på håndværker lige foran mit vindue (bor på femte.....) Jeg er flyttet nu - hurra, tager bad hver eneste dag på forskellige tidspunkter af døgnet - fordi jeg kan, fordi jeg fortjener det! Nyder vesterbro rigtig meget, det er hvis jeg klemmer øjenene sammen på vej ned af istedgade, kan jeg godt bilde mig selv lidt ind at jeg er i et eksotisk land, det kan jeg godt li'! Sidder og prøver at tage mig sammen og gå i netto og købe ind for de 80 kroner jeg har tilbage.... snakkede med bankmand over telefon i dag og endte med at sige, lidt fornærmet til ham at jeg ikke skulle undskylde over for ham efter en samtale på 20 minutter hvor jeg havde nåede at sige; jamen det er jo også fordi jeg lige har flyttet, 60 gange.. På trods af at jeg han sikkert kan se hvor mit dankort hat været, 500 i tøjbutik - jamen har jo også lige flyttet.. Mit ego burde nok også erkende at selvfølgelig går bankmand ikke ind og tjekker samtlige transaktioner jeg har lavet, egotine... nu starter jeg forfra! Den næste måned tager jeg mig altså sammen! Har hermed bestemt at jeg ikke må købe tøj HELE oktober!Vender stærkt tilbage i november.... der er noget der piber, nu går jeg i netto!

Ingen kommentarer: