tirsdag, september 19, 2006

Åhhh... nej, ikke igen!



Er stået tidligt op, da jeg har en stram tidsplan for at nå at se de mennesker jeg godt kan lide inden jeg skal med toget i aften 20.33 og på arbejde i morgen tidlig.. Jeg er stået tidligt op for at tage toget 9.04 - klokken er nu 9.12 fordi jeg har som sædvanelig rigtig rigtig svært ved at komme ud af døren og når jeg samtidig har en vis tidsplan jeg skal ha'nå (togtider f.eks.) så er det som om jeg bliver endnu mere doven.. åhh.. altså! Ikke nok med det så er min mobil blevet spærret for 117'ende gang - sikke noget tis og jeg går konsekvent og frygter hvert andet sekund at mit dankort følger trop.. Har også misbrugt i allrhøjeste grad, vil ligefrem vove at påstå at mit visa/dankort føler sig godt og grundigt voldtaget! Men det er også bare fordi jeg stødte på nogle forskellige ting jeg simpelthen ikke kunne undvære...
Åhhh... Nu har spist to skiver franskbrød og venter på at telia åbner så jeg kan cykle ind (på en by the way rigtig mærkelig cykel) og få åbnet min telefon igen - det er bare så øv bøv når nu jeg aftalte med manden sidste gang at den ville gå over pbs og så er den pludselig spærret og hvad skal jeg dog hvis mit visa har gjort det samme? ÅHHH!!! Suk Suk! Tilgengæld startede jeg morgenen ud med en sædeles skræmmende mand - Hannibal Hildorf, minder mest af alt en 90'årig mand på speed og alt muligt andet! Som før nævnt, er jeg jo ikke så vild med grandprix og her optræder en 26'årig mand (psykopat?) som er indbegrebet af grandprix og dansk top.. Uhhh!
http://www.lorry.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=14-09-2006&cID=5&vId=307674

Ingen kommentarer: