onsdag, september 13, 2006

Hurra for sheriffen og solen!

Lykken har tilsmilet mig - endelig! Jeg er ikke voldsom syg længere og jeg har fanme fået mig et værelse! Hurra hurra og hende der lejer ud er møbelsnedker og har en kat, den er sød og hedder freja - ida tror hun er lebber! Solen skinner og jeg kan mærke at humøret mit skifter, overskud nærmer sig - skal lige ha' kastet den her halsbetændelse af helvede til! I dag vil jeg i boghandel og finde en masse masse gode dejlige bøger, så vil jeg skrive et brev til min farmor og mormor og sende en lille ting med. Jeg vil bruge min dag på at gøre gode gerninger for mig selv og andre - for endelig har jeg en smule overskud og det skal simpelthen udnyttes for vildt. Folk glemmer tit hinanden og sig selv i den her travle hverdag - jeg udnytter velfortjent sygedag og solskin! Hurra igen! Vil råbe til alle (hvis det var jeg ikke havde halsbetændelse) at de skulle sprede rygtet at vi skal smile! Hurra igen!

Ingen kommentarer: