fredag, august 11, 2006

TosseTine på Tur!

I dag har jeg lukket butikken på recordtid og er usædvanlig stolt af mig selv. tilgengæld skal jeg ha' købt en regnfrakke, da jeg blev nød til at tage tog på arbejde for ikke ligne en lille druknet mus. på det grundlag skulle jeg jo så nå et tog kl. 20 - så løbeløbe alt hvad mine små korte ben kunne hilse hurtigt på stamkunde (lemonlimethemanden),hen til pengeboxen med penge, løbe tilbage for at nå tog, men så langt nåede jeg slet ikke, for inden holder lemonlimethemand ind til siden og spørger om jeg skal ha'et lift ind til byen, ud stiger skandaleborgmester Peter B for at lukke mig ind på bagsæde og så går turen ellers til vesterbro - "Nå, så du er jyde? Kommet til storbyen? Så skal vi nok få dig lokket ud i noget beskidt, haha" siger lummerlemonlimethemand, "sikker dejligt vejret er" siger skandaleborgmester "Vi vil da gerne være dine nye onkler, ik, ik.. hæhæ" Siger lummerlemonlimethemand. "Hvor mange søskende har du så? (taget ud af kontekst)" siger skandaleborgmester. Lummerlemonlimethemand klemmer mit lår lidt og griner. skandaleborgmester spørger om jeg kan lide københavn - lummerlemonlimethemand spørger om jeg ikke skal med dem ud at spise og griner igen. Konklusion skandaleborgmester = rigtig rar, lummerlemonlimthemand = skummel. hvis han vil han vil være min nye onkel skal han altså købe en lejlighed til mig og ikke regne med noget, rig onkel fra amerika? Ja dak!

Ingen kommentarer: