tirsdag, august 01, 2006

tirsdagsbrød.

Krebsen 21. juni - 21. juli Det er vigtigt, at du lytter til de ting, som dine nærmeste prøver at fortælle dig i dag. Det kan være vigtigere, end du tror.
Hmmmm....... Der er ingen nærmeste der har prøvet at fortælle mig noget i dag, min nye butikschef har dog, men vil ikke kalde hende nærmeste.langt fra. virker nu egentlig fin nok, lidt strid, hvad er det man siger hård, men retfærdig - kliché, men tror det holder stik i dette tilfælde.kunne godt forestille mig at overtalelsesevne på ny butikschef er ret god. hun vil ha' mig til at blive ude i charlottenlund, tine vil til byen. problemstilling: nybutikschef = god overtalelesesevne, vellidt i emmeryskoncern, hentet ind fra jylland. Gakkelaktine = dårlig overtalelsesevne, dog også fra jylland men ikke hentet, ender sikkert med at gå ned i løn kontra op og ender sine dage i charlottenlund.
jeg er boligsøgende, leder efter 3 vær. med gravid roommate. ikke sikker på at det er klogt. prøver og bilder mig selv ind at det nok skal gå. vil gerne støtte gravid roommate som sådan set jo også er en rigtig god veninde. stuen skal bare være imellem værelserne.
der var 40.000 pølser om bord på titanic og 45.000 servietter. skørt. det var nu tragisk med det titantic........ og leo.......
Englænder kommer på fredag og jeg glæder mig. har taget mandag fri, så vi har lidt mere tid sammen. hurra. jeg ved ikke helt om jeg er ved at vænne mig til det her langdistancenoget. det er nok ikke sundt for mig, da tanker går i gang i min hjerne og det plejer at være rigtig usundt for mig. var ved at bliver kørt over af rød bil igår. tænkte og var distret. gakkelak tine. nu har jeg drukket en helt squash mens jeg har siddet her på internetcaféen og nu skal jeg bare skide. h

Ingen kommentarer: