onsdag, august 02, 2006

Det regner...

.. og det gør ikke noget - hurra, jeg har en undskyldning for at rende rundt i mine fine nye gummistøvler, uden at folk kigger mærkeligt.. Cyklede hjem fra arbejde forleden dag i dem og solen skinnede højt på himlen, hvilket udløste mange små fnis i skægget fra forbipasserende cyklister og gågængere der så mig i gummistøvlerne - havde sådan lyst til at råbe: DET REGNEDE ALTSÅ I MORGES!
Nu regner det også om dagen og jeg føler ej udenfor.... Et lille skridt for menneskeheden - et gigantisk for GakkelakTine.
Tilgengæld er jeg blevet mere eller mindre besat - det er korrekt, besat. Lyder voldsomt, men sandheden. Kæmpelæske er min nye passion - købte 15 ved ismanden igår! Hurra for kæmpelæske! Spiste to til aftensmad i går og to til morgenmad, bare rolig spiste da fornuftigt inden - to pakker cheesedipper - Ja dak!

2 kommentarer:

Fez sagde ...

Så kan man jo ikke rigtigt sige andet end: har du en lille baby inde i maven?

TiN yArDbIrD sagde ...

nogen gange......