mandag, august 21, 2006

Jeg ønsker...

... mig mere end noget andet idag rigtig mange penge.... kald mig materialistisk, kald mig meget - men jeg vil virkelig gerne ha' nogle penge..... en computer - den jeg sidder med lige nu - har fundet ud glæden ved at tage tusindvis af billeder af mig selv.... men ikke bare billeder - nej, sjove, morsomme, skægge billeder... Åhhh... også har jeg en forbandet lyst til at shoppeamok! hvad skal jeg dog gøre? var i banken i dag og lave, budget, afbetaling af lån og opsparing... dygtige tine - bagefter gik jeg ud og købte cremer til 890 kroner, knap så dygtigt! hvad helvede er der kaldt med mit hoved - lige siden min skilsmisse med hjernen har det gået ned af bakke......... jeg savner den! er i en underlig sindsstemning - alt er sgu så skide ligegyldigt lige nu.. krise. indre... øvfølelse!

Ingen kommentarer: