mandag, juli 03, 2006

Visadankort + GakkelakTine = farlig farlig kombination!

Nogle mennesker arbejder i banke, administrer andre folks penge, nogle mennesker er struktureret og ved hvordan penge skal bruges og hvordan de ikke skal, nogle mennesker har bare et lille pengetrae ude i haven som de hoester naar det kraeves, jeg er ingen af de nogle - lige tvaertimod. Jeg arbejder ikke i en bank, dette ville vaere katastrofalt for alle parter involveret. Jeg er slet slet ikke struktureret - vil saa gerne, proever, har anskaffet saakaldt kalender, men jeg glemmer at skrive i den. Og ved den gode groed ville jeg oenske jeg havde et pengetrae for saa skulle jeg ikke bekymre mig om at proeve at vaere strukturet. Saa ville jeg eje en personlig assistent der kunne vaere min egen levende kalender. Jeg er i england og har paa det grundlag anskaffet mig et visadankort. Hvorfor - det skal man da ha'! Det er helt nyt og skinner! Har indtil videre brugt det til: Chips, is, dameblad (gad ikke se fodbold og der fulgte en bog med som hed 'Love Rules' - sikker vinder) chips, is, knaekbroed, tartex, applepie jeg ikke behoevede at koebe, men som jeg koebte fordi der stod Danish Applepie paa og det er da lidt sjovt, chips, 2 liter maelk og tranebaerjuice! Dette er paa 2 dage og i morgen skal jeg ind til Centrallondon og gaa helt amokkos! Burde jeg? NEJ NEJ og atter NEJ! Slet ikke.. Men jeg goer det alligevel fordi jeg er hverken bank dame eller strukturet, jeg er i bund og grund bare lidt smaadum og kan paa ingen maade finde ud af at administrere penge.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg er ikke ligefrem overrasket.
Husker godt da du fik dit dankort. Hvad med, om du giver mig koden til din netbank, så sørger jeg for resten?

Fez sagde ...

Visadankort = uendelige penge - slå dig løs!