søndag, juli 02, 2006

Dumme nationaliteter!

Jeg er glad! Sidder i en lille by kaldt Oxted i england, her er smukt, swimmingpool og solskin + det loese fuglekvidder. Jeg er glad! Paa trods af pms og nerver ude paa kroppen, mindre urininfektion og paa trods af at jeg har forelsket mig i englaender, der er lige saa staedig som jeg, saa ingen af os har taenkt sig at flytte nogensteder ligenu. Jeg har ogsaa altid oensket mig et langdistanceforhold, har trods alt hoert saa mange gode ting om det. Fanme nej! Det her er en ordentlig omgang hundelort og jeg gider kraftedme ikke ha' lortelangdistanceforhold. Pointen med kaereste/fastforhold er vel for helvede regelmaessige skaenderier, regelmaessig sex, regelmaessig oralsex, regelmaessige kys, regelmaessig sex og jeg kunne blive ved, men hvad er alternativet? Det er ikke skidt at vaere single tvaertimod, men naar man nu endelig har fundet en der stadig synes man er dejlig selvom man prutter og bagefter griner hojlydt fordi man selv synes det er smadderskaegt selvom at man ikke noedvendigves synes det er fedeste naar han goer det, tvaertimod.. Intet at goere ved det udover at skrive blog og komme ud med sin galde. Se her Tine's Teori! Heldig = kaereste, uheldig = englaender. Den passer hver gang.

Ingen kommentarer: