tirsdag, juli 18, 2006

Hvorfor har nogle mænd hængenosser?

Jeg har en gang arbejdet påå et plejehjem og har i min tid set en del hængenosser og undret mig.
Forleden dag hørte jeg så en historie fra en ven, som var i sauna, hvor der blandt andet var en ældre herre som sad splitteravende cornelius, i en sauna sidder man på 2 træbrædder, også kaldt bænke. da ældre herre skulle til at rejse sig op, havdenosser sat sig fast mellem 2 brædder, og hviket gjorde at han hev og sled for at få dem fri og muligvis derfor fil hængenosser? Er dette så noget der skal ske for alle mænd en gang? Nej, Jeg har fundert en forklaring. Som mange kvinder har jeg nok tendens til at kaste mig over dameblade i ny og næ og heldigvis havde de et indlæg, hvor spørgsmålet: Hvorfor har nogle mænd hængenosser optrådte.

Forklaring:
Ligesom kvinder er mænd skabt forskelligt. Nogle kvinder har kønslæber, der hænger og nogke mænd har nosser der hænger. Sådan er det bare! Rent praktisk kan oungen udvide sig og trække sig sammen, alt efter hvad manden er udsat for, og her spiller temperatur-niveauet pungen en rolle.Det er nemlig vigtigt at temperaturen down there altid er den samme. , så sædcellerne kan beskyttes på samme vis. En mand der har jern på og er lige ved at få udløsning, vil opleve, at nosserne sidder mget tæt op til kroppen - faktisk skulle man nogle gange tro, at de er lige ved at kravle ind i kroppen. det samme er tilfældet, hvis han fryser, men s du højstsandsynligt vil opleve hængenosser i en vis udstrækning, hvis i ligger sammen under en varm dyne. men det varierer altså fra mand til mand, og er du havnet i kassen med en mand med lange løg, kan du altid glæde dig over at de svinger dejligt, når han tager dig bagfra.

Og her op til Tour de france vil jeg lige fortælle at disse meget små cykelsadler er yderst skadeligt for mænds sædceller.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Great post.
my web page :: home cures for insomnia