torsdag, juli 20, 2006

Jeg har fødselsdag i dag.Kan ikke særlig godt lide fødselsdage, jo andres, men er ikke overvældende glad for min egen.det er ikke det der med at blive ældre, for det har jeg det ganske udmærket med.men selve fødselsdage er stærkt overvuderede. Tilgengæld har jeg været sammen med nogle dejlige mennesker i dag og det er jo altid rart. har tilgengæld har jeg fået et par lilla converse, dem er jeg glad ved. og et frimærke fra min mormor hvor der står "I don't eat my friends" og så er der en lille mand med dyr - som er hans venner. og dem spiser han ikke. ida snakker utrolig stærkt. det er varmt. jeg har det varmt. har været på bakken. min far kastede op og han prøvede ikke en gang nogle forlystelser. min mave brænder ligenu tror det var den der vin til alt for mange penge på resturanten. nu tror jeg at jeg cyklerler jeg hjem i min seng, skal nemlig møde klokken 7.15 i morgen tidlig. ida vil ha' light cola for at ondgu klister i munden. nu cykler jeg hjem. tilgengæld har det været den varmeste dag i dag så sød har jeg været.

Ingen kommentarer: