søndag, juli 30, 2006

Blodsprængninger som steppebrand....

.....mine ben er virkelig blevet underlige..trist - håber ikke at mine muskler er ved at blive for store til mine ben.ikke at jeg styrketræner mine ben voldsomt, men måske cykler jeg så stærkt at mine muskler ikke kan følge med? Hvem ved?
Jeg var til fødselsdag i går og derefter møde på arbejde og møde klokken 6, havde fri forholdsvis tidligt, så nu sidder jeg i tømmermændsramt (u)lejlighed og har helt glemt at jeg var på arbejde og bilder mig selv ind at jeg er træt fordi jeg har tømmermænd, man vil jo ikke føle sig udenfor, kan vist heller ikke rigtig ryge og har spist macD hvor bandende medarbejder fanme glemte at give mig mcfeasten til mcfeast menuen med. dumme. i sær når jeg nu havde købt en ekstra bigmac til ida, så hun ikke behøvede at vælge med det samme og så endte med at hun ikke havde noget valg. dumme. og jeg sagde endda forsæt god dag til bandende mcdmedarbejder. dumme. Har lige set young, sexy and rich - er måske overfladisk og det har jeg det fint med, for jeg vil gerne være young, sexy and rich og ikke bare deprimerende young. Jeg forlanger ikke meget og skal nok være super meget nede på jorden, hip og jordnær rig. det eneste jeg ønsker mig er bare en rigtig lækker lejlighed i london og på vesterbro og penge til at kunne flyve frem og tilbage. Er det meget at forlange? Pt ser det ikke ud som en mulighed, så derfor vil jeg gå ned og tage yderligere overtræk og købe en thickshake og håbe på at der ikke står en lille pige og spørger om jeg har en baby i min mave. Jeg trænger til en thickshake. McD og thickshake = søndagssynden, det er okay.

Ingen kommentarer: