tirsdag, juli 18, 2006

Swetty Betty

jeg sveder voldsomt meget ligenu og var rent faktisk ved at tage livet af mig selv i morges, overhovede ikke med vilje og måske var det faktisk solen der prøvede at tage livet af mig i virkeligheden! Jeg er et sommerbarn og kan derfor egentlig godt lide sommer, men jeg er bare ikke så god til det med sol når det kommer til stykket, jeg vil hellere sidde i skyggen og se på solen og læse end sidde og forgæves prøve at smelte mit fedt af. any who solen står lige ind af mit vindue om morgenen og jeg har en dobbeltdyne som jeg glædeligt putter mig ind i som en lille larve i en pubbe. Da jeg vågnede i morges var mine hænder helt hævet, hvorfor dette sker, kan jeg ikke svare på, men det kan jo være pga varmen! Ikke nok med det er jeg endnu mere vanvittig overdrevet træt af ikke at ha' noget bad som aldrig før... Øv! Er hjemme ved maja nu, bla for at få et bad. Maja havde smidt sine briller ud af vinduet og nogen havde stjålet dem. Mennesker er mærkelige - hvem stjæler et par briller? tarveligt! Men i dag har maja rengjort sit værelse og fandt sine briller bag ved sin radiator.fjollemaja. jeg lave spastiske bevægelser med kroppen uden jeg selv opdager det. spastiske bevægelser til musikken. morten sveder også.men han lugter lidt af tis.ved nærmere eftertanke lugter han ikke lidt men meget. og jeg har en meget sart lugtesans.det er bare ikke det samme at gå på pub og se tour de france siger morten/ katten inger.

Ingen kommentarer: