mandag, november 09, 2009

Sheriffen - den sure mokke!


Jeg har været godt gammeldags menneske-irriteret i dag. Jeg er så træt af at alle er så selvoptagede og tror de er noget specielt, ligefra at kalde deres barn noget latterligt plat til folk der tror de er uundværelige på deres arbejdsplads. Ingen er specielle, selvom navnet er og ingen er uundværelige! Det der så kan gøre mig endnu mere sur som en gammel jomfru, er når nogen så syntes de er specielle og gør et stor nummer ud af at være 'ihh' og 'åhh' så anderledes, nærmest loco - det gør sur, sur, sur, lille bi omkring!
Så jeg blev hjemme! Jeg var også tømmermandssyg i går og kastede op mindst 10 gange, der findes mad der ikke er så slemt anden gang som andet mad kan.... Men min mave gør stadig lidt ondt, mit hoved er ør og om det er efterveer mht tømmermænd eller om det er min galde, det ved jeg ikke....

Men Johnny Depp er fin...

Ingen kommentarer: