søndag, oktober 25, 2009

Ømme knæ og et smil som ikke vil forsvinde!

Ikke mange tårnhøje mænd kan prale af, at se fantastisk ud i en lang orange kjole med multicolour kasket - men Blæs Bukki kan. Ikke mange mænd kan prale af, at se monster seje ud når de svinger pikken i et par løse bukser - men Geolo G kan. Ikke mange mænd kan prale med at være så sindssyge gode til at scratche - men Tue Track kan.

Jeg har været til en af mit livs koncerter af et brag. Jeg har bouncet op og ned og shaked den booty, så folk bag mig blev søsyge, jeg har kastet så mange håndtegn at mit håndled er gået af led og jeg har skreget og hujet så meget at fyren ved min side blev døv.
Desværre kunne ScatCatten og jeg ikke stå hvor vi alle helst ville stå - dvs foran Blæs B, så hans glistende sveddråber kunne ramme vores savlende ansigter! Tilgengæld stod vi på balkonen og fyrede den af.
"P.I.G.E - du er ik' på tv når du vader staden rundt på dine lange dukkeben,P.I.G.E - du er ik' på tv når du vader staden rundt på dine lange dukkeben, P.I.G.E - du er ik' på tv når du vader staden rundt på dine lange dukkeben"

Jeg er lykkelig!

1 kommentar:

C A T H R I N sagde ...

I LIKE!