onsdag, november 11, 2009

Never shoulda, Never woulda, Never coulda!



Man skal aldrig klippe sit pandehår på en lørdag. Eller andre dage. Ikke uden kyndig vejledning. Jeg har gjort det. Det minder mig om en gang, i sin tid, jeg blev sendt i haven for at klippe persille. Der klippede jeg også mit pandehår. Kort. Så smed jeg saksen væk, aldrig set siden. Der er heller aldrig set et pandehår som mit. Siden.

Jeg bliver aldrig kendt med de kendte, sej med de seje. Jeg ved det godt. Det er en anerkendelse.


Jeg har lavet Morten’s Andelår i dag! Hit i allerhøjeste grad. Kartofelmos (med parmasan, smør, sødmælk og basilikum) som treåringen kunne lide og æblekompot (med æbler, pærer, tranebær, eddike og sukker) som jeg kunne lide. Min helt egen nyopfundne opskrift – meget bedre end min hårklipning – ikke sidste gang det bliver lavet.


Ingen kommentarer: