torsdag, november 26, 2009

Ja, de gi'r jo luft i maven!

De der fiskefrikadeller.. Så har jeg endda drukket dejlig kakao i dag, jæs - arbejdet i Den Gamle By er startet und Ich Liebe ist viel gut danke - Spitzenbülen!

I går drak jeg 5 kopper, og gik efter ekstra flødeskum, mindst en gang for hver kop! Jeg vil skyde på at jeg har drukket cirka en halv literpiskefløde i går - det er ok. Doughnutten har intet i mod det.. Den trives!



Hullet i midten er min navle!

Dagen i dag var nu forholdsvis trættende - 4.b kan være meget trættende i længden, søde fnug er de til tider, men hvor mit temperament da bare passer bedre til ældre klasser.
Det er 8.a og de er rare, søde og selvfølgelig snakkesalige, men på den gode måde. Deres lærer er spøjs, ikke-rigtig-ung-skjorte-nede-i-bukserne-90'er-ring-på-fingeren fyr.
Det er som om han nu syntes at ham og jeg, vi to, vi bare har det sjovt sammen og at han rigtig kan 'tage pis' på mig, for det kan jeg da klare.

LærerN: Har du arbejde?
Sheriffen: Ja.
LærerN: Hvor?
Sheriffen: I den gamle by.
LærerN: Så du laver faktisk noget?
Sheriffen: Ja?
LærerN: Ha, nå, jeg troede bare du sådan ligesom... Stenede! Hahah!
Sheriffen: ?

Det er ikke nemt at gengive, det er nok en af de anstrengende, akavede øjeblikke man skulle ha' undværet.

Ingen kommentarer: