fredag, februar 09, 2007

Okay , kapitel2

Sidder lige med en slikkende kat på skødet ved den fineste computer, eller det er ernt faktisk en laptop mn med kaempeskaerm, ja ja, den er god nok og jeg har fundet en ny passion og den hedder: HEROES! tvserie fra det store USA om nogle mennesker der finder ud af de har overnaturlige evner, evolution! Fantastisk. Der er en lille japaner der kan herske over tid og teleportere sig selv m.m. Ja, altså mine kasser er stadig ikke kommet, snakket med MOVE'IT, Bo naermere betegnet, og han havde en tilståelse.... Må indrømme at for et godt sekund der gik jeg lidt i en indre panik. Men han havde bare glemt at sende mine ting med første sendning, hvilket jeg måtte fortaelle at jeg var rimelig traet af eftersom jeg havde siddet og ventet i to dage på kasser. De kommer på mandag mellem 9 og 17 - ikke noget eksakt tidspunkt. Jeg skulle fakisk gå nu, skal hente Englaender på arbejde og til ølsmagning og så skal vi lave et CV til Tine. Jake slikker mig på armen igen.. det er lidt ulaekkert, nu nøs jeg på ham og han flygtede.. Er faktisk allergisk over for kat...

1 kommentar:

Fez sagde ...

slikkende, kat, skødet ... NOGEN RING TIL DIRTYPOLITIET OG ARRESTÉR MINE TANKER!