onsdag, februar 21, 2007

Et rigtig meltdown...

.. Jeps, og saa endda i offenligheden.. I gaar, min saakaldte glade dag! Tog jeg ellers paa tur og var faktisk ret glad, spiste frokost med min englaender og tog paa posthuset, hvor postdame total misforstod min intention og skaeldte mig ud for ikke at tro paa hende, hvbilket jeg gjorde, det var ikke det rigtige papir hun gav mig... Naa hun forstod til sidst og fortalte mig jeg var det falske sted, hvorefter jeg tog til croydon (det rigtige sted).. Da jeg saa skulle bippe mig selv ud med mit OysterCard, ville det ikke og mand fortalte mig jeg skulle koebe billet, hvilket jeg ikke forstod. Anden mand kom hen og spurtge hvad problemet var og jeg forklarede.. Foer jeg fik set mig om sagde han at jeg skullle ha' en boede paa 20 pund for at koere ulovligt i tog, jeg provede at forklare ham situationen, hvilket paa ingen maade hjalp og hvis jeg ville tage det til retten kunne jeg da bare goere det, ignorance kom man ingen vegne med.PLudselig stod taarene ud af mine taarekanaler, han spurgte om jeg ville betale cash eller credit card og fik hulket at jeg altsaa ikke havde nogen af delene og anede ikke at reglerne var saadan jeg havde jo kun koert en station, og pludselig stod der hundrede togmaend omkring mig og spurgte hvad han havde gjort og jeg fremstammede det ene efter det andet, fik en serviet i haanden og mit OysterCard tilbage for et smil, hvis jeg lovede at tjekke reglerne ordenligt naeste gang.. Saa alt gik i sidste ende nogenlunde og jeg kom hen hvor jeg skulle, hvor der selvfoelgelig var laaang koe og man egentlig skulle ha' en aftale.. Saa tog jeg altsaa hjem, traet og defeated!
Klokken er nu 13.31 og jeg har hjemmedag i dag.. med pandekager med nutella, surfing paa internet og syvkabale... Ikke flere togmaend og udbrud.. Jeg er alt for sensitiv! Troede lige jeg kunne klare verdenen, men tog saa grueligt fejl...
Skal dog til jobinterview i morgen.. hurra...!

Ingen kommentarer: