mandag, februar 19, 2007

AAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er ikke vant til at vaere kaereste og da slet ikke at bo med en.. Det er nu dag 17 og jeg har ikke noget job, hvilket nok goer det svaere for andre at vaere sammen med mig til tider. Jeg har sat mig ned i kaelderen i bare protest, eftersom englaender dissede min mad og sagde den stank.. Man disser ikke en piges riskage med tartex - forbudt! (ogsaa selvom den lugter lidt af kattemad). Han er dog tilgivet.. Jeg fik en kirsebaerslikkepind, om det var for at tage min daarlige aande eller for at vaere soed, det ved jeg ikke, men den smager nu godt!
Jeg tog metroen i dag til random sted bare for at komme ud (selvom dovenskaben naesten ikke tillod det), lukkede oejnene og sprang af der for jeg foelte for det, men selvfoelgelig ender Tine et sted hvor der sker ABSOLUT ingenting, OVERHOVEDET! Typisk..
Nu maa jeg hellere gaa op og kysse min englaender med nyfunden god aande og hjaelpe ham med at toemme opvaskemaskinen eller gaa ind og se friends..

Ingen kommentarer: