mandag, februar 26, 2007

Mandag, monday, monstag eller hvad man nu kalder dagen i dag..

Jeg vasker sengetoej og surfer paa internettet.. Skal ud og dele CV'er ud i dag, det er okay... Haaber lidt paa frokost med englaenderen foerst og venter paa at ven ringer og siger, "Nu er jeg her i engeland efter laaang rejse i indien's land, hvor er du?!" Men taalmodighed er en dyd, nok ogsaa en af grundene til jeg ikke er blevet skoer over mangel paa job endnu... Tilgengaeld har jeg planer stort set hver aften i den her uge, naesten uoverskueligt.. I aften skal englaender oeve sig paa musik med tilhoerende band, i morgen koncert, onsdag koncert, torsdag arbejde (servering = penge-i-lomme) fredag er der saa koncert med englaender og tilhoerende band.. Det skal nok blive en god uge.. Den er desvaerre startet med at jeg har puttet noget snask i mit haar der er fedtet og faar det til at se fedtet ud og det er jeg ked af, but hey - det skal nok gaa...!!
Nu skal vasken bare blive faerdig og saa vil jeg tage ud i verdenen, byen med alverdens muligheder, farvernes karamel - yeah! Centrifugering er overstaaet, den er klar! May the force be with you!

Ingen kommentarer: