mandag, februar 05, 2007

Kapitel 1 - England!

Det er meget maerkeligt at sidde her i en ret kold kaelder i Englaenderens yderst fine hus og vide at man ikke bare kan tage tilbage til sit eget lille varme vaerelse, men paa en god og spaendende maade.. Kan godt nok ikke forholde mig til at jeg pt ikke har noget arbejde, englaenderen er paa arbejde og jeg keder mig faktisk lidt... desvaerre er overskuddet ikke lige til en gaatur i nabolaget, kunne forestille mig at jeg nok skal faa massere af tid til det.. Her er en kat der hedder Jake og som ligner en lille loeve, han desvaerre ogsaa taget paa arbejde eller nok bare ud og foejte lidt.. Jeg haqr bagt rugbroed, men det var ikke saa vellykket som jeg havde forestillet mig, det mangler bund, bogstavelig talt.. Kan ikke regne ud hvad jeg gjorde forkert, men det kommer nok. Det smager fint! Tror jeg vil gaa op og hoere nusik og laese bog. En undarbejder fra Bt spurgte om jeg nogensinde kededede mig, da han ikke kunne forestille sig det. Jeg svarede at det gjorde jeg selvfoelgelig, men kunnne ikke lige komme med et eksempel. Ligenu er et eksempel. Jeg er rastloes, hvilket nok ogsaa er lidt det samme som kedsomhed. naar alt kommer til alt. Jeg er i gang med en tilvaening og tilvaeninger tager tid. og ind i mellem bliver man grebet af rastloeshed og kedsomhed i processen. Det er helt normalt og ok. Englaenderen er tilgengaeld lige saa fantastisk som altid og det maerkeligste af det hele, hvilket er helt nyt og skinnende for mig, saa elsker jeg ham. Af hele mit hjerte, ellers ville jeg nok heller ikke vaere i en kold kaelder.

Ingen kommentarer: