torsdag, januar 25, 2007

Tell me why, i don't like thursdays.....

God nyhed! Jeg har fået en dato fra knap så slemme arbejdsgiver når alt kommer til alt.. Min sidste arbejdsdag er d. 2/2 - racerkørerens fødselsdag, og d. 4/2 rejser lilleGakkelakTine ud i verdenen, nærmere lomdom! Føles enormt mærkeligt, men på en god måde... Nu skal jeg lege brite.. Tilgengæld evner jeg sbsolut ikke at pakke og taget i betragtning af hvor mange gange egentligt har flyttet i mit lilleliv, så er det mlærkværdig at jeg ikke på på nogenmåde har tillagt mif pakkestruktur og orden i kasserne.. Men jeg må nok indse at jeg nok aldrig bliver det ordensmenneske alle andre mennesker drømmer om jeg bli'r. det handler absolut ikke om mangel på lyst, jeg tror vitterligt bare at jeg mangler det kromosom. Så i virkelighedens rainman at en indermand lavede en speciel slags hjernescanning på ham her peek, som var savant og havde en helt overnaturlig hukommelse, her opdagede de så at han manglede noget der forbandt de to hjernehalvdele, hvad den hed husker jeg ikke, for nu kommer min konklusion og teori.. Den dims der, som forbinder hjernerne, må så være på mig overdimensionel?! Han husker alt og mangler den, jeg husker intet aka må ha' en virkelig stor én.. "Hej, jeg hedder GakkelakTine, jeg har en virkelig stor hjerneforbinder!" - Hvor stor er din?

Tilbage til hvorfor jeg ikke er så vild med dagen i dag, og jeg kan vel egntlig ikke sige tilbage til, for jeg var ikke begyndt, eller jo, hvis man tæller overskriften med.. Indtil videre har jeg tabt 20 forskellig ting, opdagede da jeg var trådt ud at hoveddøren at jeg havde låst mine nøgler inde på køkkenbordet, havde avis med som forsvandt på mystisk vis på gåben til arbejde..
5701975000303
5701975000303 - de to tal er to letmælk jeg kom til at scanne ind i bloggen, i stedet for POS (fagsprog for noget som jeg ikke kan huske)

Any way, bottomline - ikke fedeste morgen indtil videre!

Ingen kommentarer: