lørdag, januar 20, 2007

JEG HADER ARBEJDSGIVERE!

... OG sådan er det bare! I hvertifald min arbejdsgiver, en kold røvbanan uden empati! Føj altså! Okay, jeg sagde op d. 4/1 og ikke 1/1 (vil lige minde om at det er nytårsdag - Godt nytår, jeg siger op, røvhul!). Det kunne jeg alligevel ikke få mig selv til, så den fjerde og så får jeg at vide at så kan de jo faktisk først lade mig stoppe d. 1/3 fordi det står jo i kontrakten at der er en månedsopsigelse fra den første til den første, ikke fra den fjerde til den fjerde, men vi finder en løsning. Her 16 dage efter, ved jeg stadig ikke en skid, udover at hun jo ikke kan trylle og det er et hårdt arbejdsmarked og dem de havde hyret havde fundet et andet job (WHAT?!?! - så er de jo ikke hyret, røvhul!) Hvis jeg var en fuldstændig passiv medarbejder, fint, men jeg skaffede dem fanme en medarbejder til at overtgae mit job, men hende ville de hellere ha' i en anden butik og jeg har fanme været dedikeret mens jeg har været der og stået for alt ude i den anden butik og så kan man fanme ikke en gang få at vide hvornår man kan stoppe.. Fint hvis det ikke er d. 1/2 - men så giv mig da for helvede en dato! Jeg er rasende! Det hjælper selvfølelig heller ikke at jeg skal være ude af mit værelse første februar! Arrig arrig arrig er jeg!
Og det regner af helvede til uden for! Og det er uoverskueligt at pakke.... Årh altså...

Ingen kommentarer: