torsdag, januar 04, 2007

Kønsforvirring!

Og bare rolig, det har ikke noget med den fødsels der også er i gang.. Der er en kunde der ofte kommer her, en kinøjs, jeg aner ikke om det er han eller hun for kunden har også en halvdyb stemme.. er blevet enig med mig selv om at det er en meget meget mandig dame.

Og forresten flytter jeg til bowlerhattens hjemland om en måned! Skal lige ha' sagt op på arbejde i dag. Ja, og mit værelse selvfølgelig. det er meget mærkeligt og meget spændende og jeg er lidt nervøs.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som noget kun du kan finde på. Kommer du til Jylland inden? Vil meget gerne nå at se dig... Ellers må jeg jo hoppe på et tog til Kbh...

TiN yArDbIrD sagde ...

det gør jeg faktisk, min mor (skulle til at skrive mummi, men tænkte, ej, det kan jeg ikke) kommer og henter mig og mine ting slut januar håber jeg og så flyver jeg højst sandsynligt fra billund. Vil også rigtig gerne se dig!

Anonym sagde ...

Så du er hjemme et par dage inden?