lørdag, januar 27, 2007

Nu sker det dælme.... meget snart.....

Jeg tror der er nogen der har taget alle mine ting, kastet dem op i luftne og derefter grint hånligt og i meget lang tid, føler stadig det runger lidt på mit værelse... Der er i al fald sket noget på mit værelse og det inkludere rod og wannabe-flytning.. Nu skriver jeg så wannabe og det jeg mener er selvfølgelig ikke wannabe, for flytningen sker, men det hele er bare så uoverskueligt og rodet, at det ligner en wannabeflytning.. Altså.. i don't know! Men nu sker det altså, for real (ligger allerede op til at snakke engelsk all the time - vil understrege at blog forbliver på dansk). Det hele er meget surrealistisk og skørt og dejligt på samme tid og har indkaldt assistance fra mummimor der kommer i morgen søndag og hjælper mig med resten af rodet. Jeg mangler bare:

1. Købe en masse poser rugbrødsblandning.
2. Sørger for jeg ikke længere betaler husleje.
3. Købe x antal pakker p-piller.
3. Sende mine fem flytte kasser til Shepherds bush.
4. Sende mig selv til Shepherds Bush.
5. Købe økologisk shampoo og balsam (jeg synes jeg fortjener for dette store skridt)
6. Og fyrretusind andre ting.. Forsikring m.v..

Der er bare så meget, godt assistancemor kommer..!
I dag har jeg pakket lidt, sorteret lidt og grædt til amerikansk film med Oprah Winfrey, jeg græd lidt... meget.. Ikke været uden for en dør, før nu eller før for lidt siden da jeg gik hen til mette og jens oluf og glemte at jeg kun havde været sammen med mig selv i dag og derfor ikke haft bh eller ligende på og opdagede det ikke før mette sagde at man kunne se mangel derpå.. Om lidt pynter jeg lidt på mig selv og så går vi på halmtorvet og hygger og holder "Tinerejser, metteflyttersammenmedkæreste og idaflytterindpåmettesgamleværelse - fest!"

Ingen kommentarer: