fredag, januar 05, 2007

Så ser man det!

Jeg på arbejde, klokken er 7.18 og for 10 minutter siden skete der noget som jeg ikke har prøvet før sådan rigtig.. Jeg blev inviteret ud....af én der var rigtig pæn.... fra morgenstunden!
Så ser man det, måtte takke nej og sige jeg havde en englænder. men det var meget smigerende. To fyrer der fortæller én man ser godt i lewisbukser, kalder mig rødhætte (!?) og siger at jeg er egentlig er charmerende på en meget anderledes måde.. God morgen siger jeg bare! Så skal jeg så lige ha' sagt op idag!

Skal hen og se baby i dag - er gået amokkos i blomster - mor og barn buket, tegninger og engangsklude! Glæder mig til at se ham. Så skal jeg så lige ha' sagt op i dag! (<---Ja, jeg er ved at samle mod) Fik fortalt Ursula på en lidt anderledes måde at jeg flyttede til england, dog ikke helt præcist hvornår, men hun sagde jeg skulle tage chancer og vi havde faktisk en rigtig hyggelig snak i går og i aftne fortæller jeg så at jeg rejser om en måned og at jeg har sagt op! FOR DET HAR JEG! Skal jeg gøre det når hun kommer eller inden jeg går? åhhh.....

Ingen kommentarer: