lørdag, juni 06, 2009

Hurtigt mens jeg husker....

.. Dette skulle være en dag med afslapning.. Dagen var... Aftenen = arbejde!

Dette er hvad jeg har smadret/ødelagt i løbet af fredag d. 6/6-09:

1. Saltbøsse - Salt OVER det hele....
2. Cognaglas - Ikke så slemt.
3. Vælter rødvinsglas over en dame - Rødvin OVER det hele.. (de gav mig tilgengæld en halvtredser i drikkepenge?!)
4. 10 vinglas - dugen hang fast i en stol.
5. 7 vinglas - ved ikke hvordan det skete.
6. 2 vinglas - da jeg skulle stille dem hen til opvaskemaskinen
7. 1 tallerken - jaa...

Afslutningsvis, kom jeg hjem kl. 1.00 - rimlig træt og hældte soya UD OVER DET HELE!!

Dette har været en katastrofal dag! Jeg er så træt nu og har to små vabler på mine småtæer og på 3+ viste de "Junior" som nok er den mest bizarre film - nåede lige slutningen, hvor Arnold Schwarzenegger føder en lille pige... Ikke det jeg havde tænkt mig skulle være billedet på min nethinde, som jeg lukker mine øjne i...

GODNAT!

Ingen kommentarer: