torsdag, maj 14, 2009

Okay! Så løb jeg den der tur!

Jeg var ved lægen i går, der snakkede svensk, om den der mave... Så fik jeg af vide at pga. af det der med dem som man har, så var der også noget andet man fik, som bivirkning. Ret nederen, da det faktisk er lidt sådan en af de ting, man ikke kan lade være med at grine lidt af, men det forklarer ting. IBS - det er åbenbart ikke en sygdom, men a functional disorder, meaning that the bowel doesn’t work, or function, correctly. Fedt! SÅ sagde svenskelægen, at jeg skulle spise mere fast (fast mad eller fast, som i måltider??). Mere fast, som i tre måltider om dagen! Og mere motion! NOOO! Det gider jeg ikke! Men jeg gjorde det. Jeg løber fra nogen (bilder jeg mig selv ind. svenskelægen evt.?) Nu spiser jeg mit andet faste måltid - pasta!
Så mangler jeg kun det sidste.

Ingen kommentarer: