onsdag, maj 13, 2009

Sheriffen - 14 år.

Jeg er blevet taget i at ryge.. IGEN!
Af min far. Følte mig som en teenager. IGEN!
Jeg var jo egentlig også stoppet, og ryger meget meget sjældent (dog lidt mere for tiden end normalt.) Men altid med andre mennesker (som jeg søger for at omgive mig med). Så derfor ingen grund til at fortælle ham det... IGEN! Han hader det jo!
Det er også bare fordi, at jeg rent faktisk synes at det er synd for min farmor at hun skal sidde alene og ryge! Hun vil jo gerne have en at dele sine cerutter med... Det ryger jeg nu ikke. men hun køber jo pakken til mig. af de andre. rocky mountain. Jeg er ikke en gang en rigtig ryger. det er jo menthol. Måske ville jeg snuppes. Glemte nemlig pakken i hendes taske og damen er jo på morfin og alt mulig andet, hun ved jo ikke hvad hun siger. Det er for sent. det er lige meget. delte en smøg med min mor og lo. IGEN!

Ingen kommentarer: