onsdag, juni 10, 2009

KamikazeRengøring!

I dag! Så gør jeg det! Ja, det gør jeg.... JEG, Sherif Oraklet, gør rent..! Sådan rigtigt - jeg flytter ting og støvsuger UNDER dem, løfter ting og støver af, med en klud! Ikke med det bløde pust fra mine læber. Jeg bruger benzin i form af kaffe og nyeyndlingschokolade Marabou-Daim! Jeg går ikke i bad, den del af rengøringen sker senere.. Tilgengæld har jeg fundet en lille lort på gulvet ude i "vaskerummet" - Øv! Det er hverken min lort eller hund, men jeg ender nok med at samle den op - Øv!

Mit forhenværende crush, Mikael Bertelsen, er blevet genopfrisket - uhh, han er bare sååå sød! Jeg laver hjerte kruseduller og skriver mit navn med hans efternavn - "Sherif Bertelsen" <3

Hvad var det nu jeg skulle nu? Åhh... Rengøre og samle lort op! Jæs, Sir!

1 kommentar:

C A T H R I N sagde ...

Hahaha.. du en dejlig dejlig tosse :0)