torsdag, juni 25, 2009

English Hausfrau!

Jeg er tilbage i det engelske, om ikke andet saa ihvertifald den naeste maanded.. Det er ferie-tid og det maerker jeg! Ahh, den ferie - Englaenderen arbejder, jeg slapper af. Dvs. jeg leger faktisk husmor.. Det eneste jeg goer er at surfe efter opskrifter paa internettet, handler ind (til boller i karry - fundet paa yndlingssiden "opskrifter.dk") og vasker toej. Jeg kan godt lide at vaske toej, det giver mig ro i kroppen - det bunder nok i at jeg heller ikke ved hvornaar Englaenderen sidst vaskede sine haandklaeder eller sengetoej.
Lige nu sidder jeg og drikker earl grey, mens jeg venter paa at en vask bliver faerdig, saa jeg kan saette en ny over. Derefter gaar jeg i gang med at goeren maden klar, paa trods af at klokken kun er 14.41.
Solen skinner helt vildt og det er rigtig dejligt og jeg kan overhovedet ikke overskue at saette mig udenfor, varme goer mig rastloes og forfjumsket. Men vindet er helt aaben, saa det en let brise kan komme ind og slaa mig ud.

Ingen kommentarer: