lørdag, maj 19, 2007

Tanker fra et tog...

er begyndt at skrive naar inspirationen kommer til mig og de sidste par gange har vaeret fra metroen i london.. Saa her er i gaars tanker...

Jeg undrer mig, monstro jeg er klaedt i alt for meget brun - jordfarver?! Nede paa jorden, det er da total maget mig, korte negle og maling paa finger og haandflader - forsoegte at vaere arty-farty, men havde ingen pensler og maatte ty til tandsboerste, vellykket paa trods, synes jeg, nok ikke alle vil agree - men maaske og kun maaske skal det vaere mit nye kunstneriske jeg:
KVINDEN MED TANDBOERSTEN.
Hvorfor ikke?! Der findes en mand med blender/guldfisk...........................
Der sidder en mand overfor mig klaedt i ren og skaer groen, hvis ikke han var al for gammel, slet-ikke-min-type og the fact that jeg allerede har en kaereste, ville han vaere min hummer.. Saa kunne jeg vaere stammen og han kronen?! Og dog...lille drenger udmattet og klamrer sig til moren sin mens han nikker i ny og nawe og kaemper bravest kamp mod soevnens farlige greb, men det er for sent.. Asiatkvinde med roed taske synes ogsaa det er soedt - vi har udvekslet sigende blikke..

Ingen kommentarer: