søndag, maj 06, 2007

Efter lang tid......

..... Huskede hun sit password!! Tilbage for fuld styrke eller i hvertfald fuld.. Hmm... Hvilket heller ikke er helt sandheden.. Any ways.. Jeg arbejder nu.. Det er sandheden.. Har fået job i en legetøjsbutik og det er ikke hvilken som helst - det er Verdens Største! Ganske udemærket! Se, tilbage er hun, men jeg ved ikke ikke rigtig hvad jeg skal skrive.. Der er ikke rigtig flow i dag, det er søndag og jeg har brugt dagen på total relaxation - set Gremlins 2 og spist english breakfast som englænder brugte en mangen tid på at lave og den første bid jeg ville tage resulterede i hele min tallerken med baked beans, scrambled eggs, championer og en enkelt engelsk pølse endte på gulvtæppet - englænder var ikke amused, han brokkede sig over hvor lidt elegant og hvor klumpset jeg egentlig er... Hvad skal en pige dog gøre?!
Var inde og se Spiderman 3 i fredgas og kan hermed advarer folk mod filmen - medmindre man vil spilde sit liv i to en halv time skal man være mere end velkommen til at se den, for den er ikke andet end godt og grundig plat amerikansk tidsspilde - jeg er helt klart en batman-pige, lige meget hvor mange forskellige batmænd der har været.. Havde diskussion med kollegaer om yndlings superhelte, batmand eller spidermand!? Jeg sagde Batman inden jeg havde set tre'ern og nu står jeg even fastere ved min beslutning! Englænder sagde spiderman før film og batman efter filmen - there you go - Spiderboy sucks!
Nå ville bare lige skrive at jeg var tilbage - nu med hukommelse! (næsten)

1 kommentar:

sjyli sagde ...

Hov, du er da vist i London, eller, er du ik?
Det er jeg også!