mandag, maj 21, 2007

Danish woman seeks friends (not crazy - just a little desperat)

Jeg er bange for at jeg er blevet immun overfor "nye venner".
den er god nok, har egentlig aldrig haft besvær med at møde mennesker og resultatet af mødet, kunne nogle gange være en ven. Men London har gjort mig immun, eller så er London immun.
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det, jeg studerer ikke pt, hvilket altid er en bundløs kilde for bekendtskaber og jeg har ingen trang til at begynde til stepdans eller lignende.. Sport - som regel pumpede mænd eller betonlebber, eller bare generel helsefreaks, eller, det er ikke pænt sagt, jeg er bare ikke en sportstype... Har spillede badminton herover en gang og var øm i kroppen to dage efter, hvilket ikke er specielt fedt når man skal stå op hele dagen og derefter hjem og højstsandsynligt forsøge at dyrke sengekants akrobatik, ømme muskler og sex går ikke hånd i hånd...
Min næse svir, pillede næse, ikke klogt når man lige har skåret jalapenos...
Na, nu er inspirationen løbet sin vej og jeg bliver nød til at se til min spinat....

1 kommentar:

sjyli sagde ...

Ja, undskyld, men ømheden varer altså kun to dage den første gang du dyrker sport. Næste gang varer den en dag, og næste gang igen tænker du slet ikke over det.

Så kom dog lige ind i kampen!

Mvh. frk judotango