onsdag, maj 23, 2007

Mit altid fantastiske held....

Ja, det er sket igen - jeg har muligvis brækket næsen en smule - til mit forsvar er det over 6 år siden sidst det skete.. Tilgengæld er uheldet i sig selv ikke noget at være vanvittig stolt af, der er nærmest en form for ironi over og jeg har både grint og grædt, men heldigvis mest grint. Som de fleste jo nok ved så er jeg i øjeblikket en demstrator på højeste plan i verden fineste legetøjsbutik og som i nok også ved at det ikke altid lige let.. Uheldet skete i arbejdstiden, og jeg må med skam i skrivningen meddele at en seksårig dansk turist er skyld i det. Ja, handgliders (det er et plastikfly, annemette) skal jo demonstreres og jeg demonstrerede det til denne her dreng (muligvis fremtidig bodybuilder/stærk mand) og ironisk nok blev jeg ved med sige: "Du skal lægge flere krafter i!" og det gjorde han så, beklageligvis stod jeg bagved og seksårig dreng knaldede mig med al sin kraft (ikke med vilje) sin knytnæve lige direkte på min følsomme næse. Jeg ville bare ha' noget is på, så jeg kunne få hævelsen ned, men blev smidt på hospitalet hvor jeg ventede i 2 1/2 time for at blive undersøgt i 2 1/2 minut og fik noget af vide som jeg højstsandsynligt allerede vidste.. Og sygeplejeske Ond var der skam også (mand spurgte hvornår hans kæreste kunne komme til og blev spist af med et svar der lød at der jo ikke fandtes nogen magisk pile der kunne få hende til at trække vejret nemmere, så han blev bare nød til at vente.. Okay så!)

Ingen kommentarer: