søndag, oktober 08, 2006

Sportsfolk med bare fødder.....

.... er ikke mig, jeg er bare fødder uden sportsfolk! Har lånt j.lo's computer til at booke billet til det engelske land (selvom jeg pt ikke har vanvittig mange penge) det var faktisk englænders tur til at betale, men han har heller ingen penge pt, nyt job har han fået og så regner jeg stærkt med at det vælter ind med penge til ham aka mig... måske? eller næppe...
Jeg er kommet godt til rette i mit aller fineste værelse med udsigt og katten freja hygger med mig i ny og næ.. Har endog været i ikea for at købe hylder, det blev der ikke noget til, men 18 dele tallerkner og et sengetæppe - fint fint.. mere kunne jeg ikke slæbe hjem i gentoftetog.. nu vil jeg hjem og lave kartoffler og spise og i seng! Arbejd arbejd! Jeg kan virkelig ikke skrive noget der minder om at være interessant eller sjovt - det ligger åbenbart ikke til min natur... nu går jeg hjem! måske ender jeg med en rugbrødsmad.

Ingen kommentarer: