tirsdag, oktober 31, 2006

For dælan dytme da også!

Jeg faldt i søvn ret tidligt i går, som jeg ofte gør faktisk (ynkeligt eller sundt?), lige efter "Greys hvide verden" (fantastisk serie by the way) faldt i jeg i min dybeste dybeste prinsessesøvn og vågn først et minut før mit vækkeur ringede.. det gjorde det så klokken kvart i seks, jeg gjorde mig klar og tog på arbejde.. Minsandten om jeg ikke mødte ida, min kollega, som gjorde mig opmærksom på at vi havde byttet vagt og jeg først skulle møde klokken ti............................................
Tog hjem, lyttede yil p3, faldt i søvn.. problemstilling er nu, at jeg ikke kan falde i søvn og skal uden pis møde klokken seks i morgen tidlig... Hrmf!
Sidder med ansigsmaske i hovedet og har dårlig samvittighed over at jeg ikke har gået en tur med freja idag, men det er som om jeg føler at det er helt forkert at gå tur med en kat, men hun vil jo gerne og det er bedre end ingenting...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Lidt af Mettes hyggelige sludder om ungarske kasusforhold, og så sover du som en baby.