mandag, oktober 30, 2006

Mandagmorgen...

..... Jeg har fri i dag og derfor mulighed for at sove længe, fantastisk... klokken er dog halv ti pt og jeg vågende for halvanden time siden ved at katterumppe knuppede sig i mit ansigt, katte har åbenbart en anderledes måde at sige godmorgen på og jeg tror ikke jeg er så vild med den... Derudover skal jeg virkelig ha' anskaffet mig nogle tunge sorte gardiner der rigtig kan holde morgensolen ude en sådan mandag morgen...
Jeg vil lave pandekager til morgen mad, blev lige nød til at rende ud og re-koge mit vand til the for tredje gang - er det ok? Har allerede nået at tabe en spand maling rigtig hårdt på min tå, har eb fornemmelse af den muligvis godt kunne være brækket.. Godmorgen Tine! Katterøv og maling på mindre end en time! fantastisk!
Har siddet og læst lidt om mulighederne for job og uddannelse i det engelske land for let's face it, jeg kan jo ikke blive ved med at ha' et lang-distance-forhold og min kvindeligecharme og list har failet big time, kan nemlig heller ikke få ham til danmark. ØV! Har egentlig heller ikke noget i mod at flytte til england, men får ondt hjertet når jeg tænker på at jeg skal forlade alle de dejlige mennesker jeg godt kan li'! Årh altså også... Går lige ud og laver nogle pandekager, måske børste tænder - min mund smager lidt af katte...!

Ingen kommentarer: